Indie Campers Beoordelingen in Elkhart/Chicago ORD Airport

Lees eerlijke feedback van reizigers die Elkhart/Chicago ORD Airport hebben verkend met Indie Campers. Of het nu je eerste roadtrip is of je op zoek bent naar inspiratie van topreisbloggers, alle inzichten en beoordelingen die je nodig hebt vind je hier.

Uitstekend 4.7 van 5 Van 35.000+ reizigers

Klantbeoordelingen

Mark d.

3

2 jaar geleden

2 reizigers
20 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Anchorage
Four Winds
Goede ervaring. Hoewel we een gloednieuwe unit naar Anchorage brachten, was ik verrast dat niemand contact met ons opnam om te vragen of de nieuwe unit problemen had, wat wel het geval was. Dingen die ik gerepareerd had willen hebben toen hij aankwam, zodat de volgende klant een geweldige ervaring heeft. De klantenservice onderweg moet veranderen en verbeteren. Het huidige proces zal NOOIT werken voor Amerikaanse klanten.
translated by
Mahdi S.

5

2 jaar geleden

4 reizigers
14 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → San Francisco
Four Winds
Ik heb echt genoten van mijn reis en dit was een geweldige ervaring voor mij en mijn gezin. Ik heb echter wel wat opmerkingen: De belangrijkste feedback over de camper zelf is dat het rechter hoofdraam van de deur een glas heeft dat geen doorzichtig glas is, dus toen ik vanaf de linkerkant van de weg de weg op wilde, was het een ramp, omdat ik de auto's niet van de weg af kon zien komen! Ik verzoek de experts dringend om te kijken wat er gedaan kan worden en hopelijk die glazen te vervangen door doorzichtig glas. Hier is wat feedback over het proces: 1- Het ophalen van de luchthaven van Chicago was slecht gepland! We zouden allemaal (bijna 10 personen) rond 9.00 uur worden opgehaald, maar de bus arriveerde om 10.20 uur! 2- Het personeel bij alle stappen was zo aardig en behulpzaam, maar de ondersteuningswebsite is slecht ontworpen, waardoor het ondersteuningsproces moeilijk wordt voor de huurders en het ondersteuningsteam. Bedankt en ik hoop in de toekomst weer gebruik te maken van de voertuigen van Indie Campers.
translated by
PEDRO P.

5

2 jaar geleden

2 reizigers
14 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → San Francisco
Conquest
Een zeer comfortabel voertuig
translated by
Alexandre Z.

5

2 jaar geleden

2 reizigers
13 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Phoenix
Four Winds
Het inchecken duurde wat lang vanwege internetproblemen op de ophaallocatie in IN (fabriek). De voertuigen misten foto's om de contracten te voltooien, wat het proces vertraagde. Afgezien daarvan was de reis een zegen. Het uitchecken was supergemakkelijk. Franck was zo aardig om me naar het vliegveld te brengen nadat we het uitchecken hadden voltooid. Zeer gewaardeerd, erg aardig van hem.
translated by
CELAL Y.

5

2 jaar geleden

4 reizigers
6 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → New York
Four Winds
Het was een geweldige reis, bedankt voor alles.
translated by
Fabian B.

5

2 jaar geleden

4 reizigers
14 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → San Francisco
Four Winds
Bedankt voor deze geweldige reis. Alles verliep prima
translated by
Helmut G.

4

2 jaar geleden

1 reizigers
11 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Las Vegas
Four Winds
Helaas waren de afvoerslang voor het afvalwater en de verswaterslang niet aanwezig. Toen ik vroeg wanneer ik hem overhandigde, kreeg ik te horen dat deze niet door de fabrikant waren geleverd en dat ik ze zelf zou moeten kopen. Ik moest deze vervolgens op eigen kosten bij Walmart kopen. De doucheaansluiting was niet goed afgesloten. Dit had tijdens de inspectie opgemerkt moeten worden. Bij het inleveren kreeg ik te horen dat ik de aankoopprijs van de afvalwater- en verswaterslang terug had moeten krijgen?? Al met al een uitstekende ervaring en erg blij met Indie Campers. Ik zou het op elk moment opnieuw doen!
translated by
John J.

4

2 jaar geleden

4 reizigers
11 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Los Angeles
Four Winds
Alles heel goed. De camper ontbrak alleen aan schoonmaakmateriaal, een leiding voor zwart- en grijswater en een slang om het water te vullen. Het uitchecken ging heel goed
translated by
RUBEN S.

5

2 jaar geleden

2 reizigers
8 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Miami
Four Winds
Inchecken verliep wat moeizaam. Het is echter de moeite waard om de toewijding van het team te vermelden om de context van de problemen die zich voordeden uit te leggen. Helaas misten we de eerste dag van onze roadtrip, maar we werden wel gecompenseerd voor de extra nacht en omdat we een schema hadden. Uitcheckregels moeten duidelijk zichtbaar zijn en duidelijk gecommuniceerd: we werden verrast door onverwachte kosten bij het uitchecken, wat ons enige frustratie bezorgde. Verder bedanken wij IndieCampers voor deze fantastische ervaring, het was een onvergetelijke reis.
translated by
Frantzces L.

5

2 jaar geleden

2 reizigers
7 dagen
Elkhart/Chicago ORD Airport → Salt Lake City
Four Winds
We willen u allereerst bedanken voor de mogelijkheid om als een van de eerste gasten te worden geselecteerd om de vier winden te besturen. Het was een geweldige ervaring en we zouden het zo weer doen. Er waren echter wat organisatorische problemen bij aankomst waardoor onze reis een dag werd vertraagd, omdat we het depot pas laat in de middag verlieten. We hadden de shuttle-ophaalservice van 9.00 uur vanaf het vliegveld geselecteerd, maar we vertrokken pas om 10.30 uur. Omdat er was besloten om te wachten op andere gasten die vertraging hadden. We kwamen pas om 12.30 uur aan bij het depot en tegen de tijd dat we klaar waren met de operationele rondleiding van de bus en het volledige uitcheckproces, verlieten we het magazijn pas rond 16.00 uur. Aan sommige bussen werd nog gewerkt en er werden al bij aankomst voorraden toegevoegd. We hadden een compensatie van een extra dag van indicampers of zelfs extra mijlen op prijs gesteld, omdat we de aanpassingen in onze reis moesten maken vanwege de vertraging. Ik denk ook dat het in de toekomst heel handig zou zijn geweest als er een extra paar handen aan boord waren om alles soepel te laten verlopen: Bij aankomst zouden alle groepen een nummer moeten krijgen voor wanneer ze volledig geregistreerd en uitgecheckt zijn. De eerste 3 partijen zouden moeten wachten in het registratiegebied. Tijdens deze tijd zou het onderhoudsteam er ook voor moeten zorgen dat de drie voertuigen klaar zijn om te vertrekken. Nadat elke partij (van de eerste groep) volledig is ingecheckt, kunnen ze hun busje bezoeken en kennismaken met het voertuig. Zodra de eerste groep van drie volledig is ingecheckt, zou hun walkthrough/trainingssessie moeten worden afgerond. Nadat de eerste groep het inchecken heeft voltooid, zou de 2e groep (4, 5, 6) naar het registratiegebied moeten worden geroepen om het incheckproces te voltooien. Bovendien denk ik dat het toevoegen van een verwijzing naar het verzekeren dat de ramen in het busje op slot zijn voordat je vertrekt, erg handig is. tijdens de trainingssessie. We ontdekten een paar dagen later dat de ramen in het busje ontgrendeld waren en gelukkig ontdekten we dit net voordat we een periode van harde wind en slecht weer doormaakten. Ook was het een beetje onhandig dat we te horen kregen dat we extra spullen voor onze reis moesten kopen, zoals de rioolslang, omdat ze niet met het voertuig waren meegeleverd. Over het algemeen denken we dat het projectmanagementgedeelte van dit project veel meer organisatie en planning kan gebruiken. We waren erg begripvol tijdens dit proces en waardeerden de donuts bij aankomst. LOL We waardeerden ook de vriendelijkheid van de medewerkers op de ophaallocatie. We willen ook een speciale shout-out geven aan de WhatsApp-ondersteuning, zij zijn de echte MVP's voor als we onderweg zijn en het is fijn om te weten dat we op hen kunnen vertrouwen. Het terugbrengen van het voertuig was een verademing. Het proces voelde veel soepeler en gemakkelijker dan 1,2,3. Het personeel was ook vriendelijk op de afleverlocatie. Zie mijn aantekeningen in het bovenstaande gedeelte met suggesties. Ik wil er ook aan toevoegen dat er in de toekomst een welkomstboekje voor de onboarding aan klanten moet worden verstrekt. We hadden veel vragen tijdens het online inchecken en vonden dat we tijd hadden kunnen besparen als er informatie in een mini-onboardingpamflet zou staan. In het boek of de e-mail zou bijvoorbeeld het volgende moeten staan: * inchecken moet voor een bepaalde datum zijn voltooid om te voorkomen dat de prijzen omhooggaan. * Als klant van de promotie worden dit uw kosten voor extra miles als u overschrijdt * duidelijk zijn wat er bij de huur is inbegrepen. (Ik heb dit maar één keer gezien en moest altijd terugverwijzen naar de oorspronkelijke e-mail met de aanbetaling om te onthouden wat er was inbegrepen of moest de klantenservice bellen en soms werd er andere informatie verstrekt.) * gasten eraan herinneren dat als ze 15-30 minuten te laat zijn voor het ophalen van de luchthaven, ze moeten wachten op de volgende geplande shuttle. Over het algemeen is een beetje consistentie bij het delen van informatie tussen verschillende afdelingen nuttig en stelt het de klant gerust.
translated by

Kenmerken

"Indie Campers was perfect voor de reis, volledig uitgerust met twee tweepersoonsbedden, kampeerkachel, serviesgoed, klaptafel en stoelen."

"Recreatievoertuigen ervaren op dit moment een boom... Indie Campers wil de kloof tussen vraag en aanbod van veilige en duurzame reismogelijkheden overbruggen."

"De markt wordt steeds creatiever en natuurlijk comfortabeler, dus deze Indie Campers camper is voor 4 personen... Misschien is dit wel de toekomst."

"Indie Campers heeft een abonnementsmodel gelanceerd waarbij digital nomads zich op maandelijkse of jaarlijkse basis kunnen abonneren op de #VanLife."