We willen u allereerst bedanken voor de mogelijkheid om als een van de eerste gasten te worden geselecteerd om de vier winden te besturen. Het was een geweldige ervaring en we zouden het zo weer doen.
Er waren echter wat organisatorische problemen bij aankomst waardoor onze reis een dag werd vertraagd, omdat we het depot pas laat in de middag verlieten.
We hadden de shuttle-ophaalservice van 9.00 uur vanaf het vliegveld geselecteerd, maar we vertrokken pas om 10.30 uur. Omdat er was besloten om te wachten op andere gasten die vertraging hadden. We kwamen pas om 12.30 uur aan bij het depot en tegen de tijd dat we klaar waren met de operationele rondleiding van de bus en het volledige uitcheckproces, verlieten we het magazijn pas rond 16.00 uur.
Aan sommige bussen werd nog gewerkt en er werden al bij aankomst voorraden toegevoegd.
We hadden een compensatie van een extra dag van indicampers of zelfs extra mijlen op prijs gesteld, omdat we de aanpassingen in onze reis moesten maken vanwege de vertraging.
Ik denk ook dat het in de toekomst heel handig zou zijn geweest als er een extra paar handen aan boord waren om alles soepel te laten verlopen:
Bij aankomst zouden alle groepen een nummer moeten krijgen voor wanneer ze volledig geregistreerd en uitgecheckt zijn.
De eerste 3 partijen zouden moeten wachten in het registratiegebied.
Tijdens deze tijd zou het onderhoudsteam er ook voor moeten zorgen dat de drie voertuigen klaar zijn om te vertrekken.
Nadat elke partij (van de eerste groep) volledig is ingecheckt, kunnen ze hun busje bezoeken en kennismaken met het voertuig.
Zodra de eerste groep van drie volledig is ingecheckt, zou hun walkthrough/trainingssessie moeten worden afgerond.
Nadat de eerste groep het inchecken heeft voltooid, zou de 2e groep (4, 5, 6) naar het registratiegebied moeten worden geroepen om het incheckproces te voltooien.
Bovendien denk ik dat het toevoegen van een verwijzing naar het verzekeren dat de ramen in het busje op slot zijn voordat je vertrekt, erg handig is. tijdens de trainingssessie. We ontdekten een paar dagen later dat de ramen in het busje ontgrendeld waren en gelukkig ontdekten we dit net voordat we een periode van harde wind en slecht weer doormaakten. Ook was het een beetje onhandig dat we te horen kregen dat we extra spullen voor onze reis moesten kopen, zoals de rioolslang, omdat ze niet met het voertuig waren meegeleverd.
Over het algemeen denken we dat het projectmanagementgedeelte van dit project veel meer organisatie en planning kan gebruiken. We waren erg begripvol tijdens dit proces en waardeerden de donuts bij aankomst. LOL We waardeerden ook de vriendelijkheid van de medewerkers op de ophaallocatie.
We willen ook een speciale shout-out geven aan de WhatsApp-ondersteuning, zij zijn de echte MVP's voor als we onderweg zijn en het is fijn om te weten dat we op hen kunnen vertrouwen.
Het terugbrengen van het voertuig was een verademing. Het proces voelde veel soepeler en gemakkelijker dan 1,2,3. Het personeel was ook vriendelijk op de afleverlocatie. Zie mijn aantekeningen in het bovenstaande gedeelte met suggesties.
Ik wil er ook aan toevoegen dat er in de toekomst een welkomstboekje voor de onboarding aan klanten moet worden verstrekt. We hadden veel vragen tijdens het online inchecken en vonden dat we tijd hadden kunnen besparen als er informatie in een mini-onboardingpamflet zou staan.
In het boek of de e-mail zou bijvoorbeeld het volgende moeten staan:
* inchecken moet voor een bepaalde datum zijn voltooid om te voorkomen dat de prijzen omhooggaan.
* Als klant van de promotie worden dit uw kosten voor extra miles als u overschrijdt
* duidelijk zijn wat er bij de huur is inbegrepen. (Ik heb dit maar één keer gezien en moest altijd terugverwijzen naar de oorspronkelijke e-mail met de aanbetaling om te onthouden wat er was inbegrepen of moest de klantenservice bellen en soms werd er andere informatie verstrekt.)
* gasten eraan herinneren dat als ze 15-30 minuten te laat zijn voor het ophalen van de luchthaven, ze moeten wachten op de volgende geplande shuttle.
Over het algemeen is een beetje consistentie bij het delen van informatie tussen verschillende afdelingen nuttig en stelt het de klant gerust.
We would first like to thank you for the opportunity to be selected as one of the first guests to drive the four winds. It was a great experience and we would do it again in a heartbeat.
However, there were some organizational hiccups upon arrival that delayed our travel by a day as we didn't leave the depot until late afternoon.
We selected the 9am shuttle pickup from the airport, however we didn't leave until 10:30am. As the decision was made to wait for other guests that were delayed. We didn't arrive at the depot until 12:30pm and by the time we were complete with the operational tour of the van and the complete check-out process we didn't leave the warehouse until closer to 4pm.
Some of the vans were still being worked on and supplies were being added even upon arrival.
We would have appreciated a compensation of an extra day from indicampers or even extra miles as we had to make up the adjustments in our journey due to the delay.
I also think going forward having an additional set of hands on board to help things flow would've been extremely helpful:
On arrival all groups should be given a number for when they will be fully registered and checked out.
The first 3 parties should wait in the registration area
Also during this time the maintenance crew should be ensuring the three vehicles are ready to go.
After each party (from the first grouping) is fully checked-in, they can visit their van and begin to get acquainted with the vehicle
Once the first group of three have fully been checked in then their walkthrough/training session should be done.
Once the first group has completed check-in the 2nd group (4,5,6) should be called to the registration area to complete the check-in process.
In addition, I think adding a reference to ensuring the windows are locked in the van prior to taking off, is very helpful. during the training session. We discovered a few days later that the windows were unlocked in the van and thankfully we discovered it just before going through a period of high winds and bad weather. Also, being told we had to purchase additional items for our trip, like the sewer hose, because they didn't ship with the vehicle was also a bit of inconvenience.
Overall, we think the project management part of this project could use a lot more organization and planning going forward. We were very understanding during this process and did appreciate the donuts on arrival. LOL We also appreciated the kindness of the staff members at the pickup location.
We also want to give a special shout out to the WhatsApp support, they are the real MVPs for when we are out on the road and it's nice to know we can rely on them.
Returning the vehicle was a breath of fresh air. The process felt a lot smoother and easy as 1,2,3. The staff was also friendly at the drop off location. Please see my notes in the above section with suggestions.
I’d also like to add that an onboarding welcome booklet should be provided to customers going forward. We had a lot of questions during the online checkin process and felt that we could have saved time if information was noted in a mini onboarding pamphlet.
For example, in the book or email the following should be listed:
* checkin should be completed by a certain date to prevent prices from going up.
* As a customer of the promotion, this will be your charge for additional miles if you go over
* be clear what’s included in the rental. (I only saw this once and always had to refer back to the original deposit email to remember what was included or had to call customer service and sometimes different information was provided.)
* remind guest that if they are 15-30 minutes late for the airport pickup they will need to wait for the next scheduled shuttle.
Overall, a bit of consistency when sharing information across different departments is helpful and puts the customer at ease.
We willen u allereerst bedanken voor de mogelijkheid om als een van de eerste gasten te worden geselecteerd om de vier winden te besturen. Het was een geweldige ervaring en we zouden het zo weer doen.
Er waren echter wat organisatorische problemen bij aankomst waardoor onze reis een dag werd vertraagd, omdat we het depot pas laat in de middag verlieten.
We hadden de shuttle-ophaalservice van 9.00 uur vanaf het vliegveld geselecteerd, maar we vertrokken pas om 10.30 uur. Omdat er was besloten om te wachten op andere gasten die vertraging hadden. We kwamen pas om 12.30 uur aan bij het depot en tegen de tijd dat we klaar waren met de operationele rondleiding van de bus en het volledige uitcheckproces, verlieten we het magazijn pas rond 16.00 uur.
Aan sommige bussen werd nog gewerkt en er werden al bij aankomst voorraden toegevoegd.
We hadden een compensatie van een extra dag van indicampers of zelfs extra mijlen op prijs gesteld, omdat we de aanpassingen in onze reis moesten maken vanwege de vertraging.
Ik denk ook dat het in de toekomst heel handig zou zijn geweest als er een extra paar handen aan boord waren om alles soepel te laten verlopen:
Bij aankomst zouden alle groepen een nummer moeten krijgen voor wanneer ze volledig geregistreerd en uitgecheckt zijn.
De eerste 3 partijen zouden moeten wachten in het registratiegebied.
Tijdens deze tijd zou het onderhoudsteam er ook voor moeten zorgen dat de drie voertuigen klaar zijn om te vertrekken.
Nadat elke partij (van de eerste groep) volledig is ingecheckt, kunnen ze hun busje bezoeken en kennismaken met het voertuig.
Zodra de eerste groep van drie volledig is ingecheckt, zou hun walkthrough/trainingssessie moeten worden afgerond.
Nadat de eerste groep het inchecken heeft voltooid, zou de 2e groep (4, 5, 6) naar het registratiegebied moeten worden geroepen om het incheckproces te voltooien.
Bovendien denk ik dat het toevoegen van een verwijzing naar het verzekeren dat de ramen in het busje op slot zijn voordat je vertrekt, erg handig is. tijdens de trainingssessie. We ontdekten een paar dagen later dat de ramen in het busje ontgrendeld waren en gelukkig ontdekten we dit net voordat we een periode van harde wind en slecht weer doormaakten. Ook was het een beetje onhandig dat we te horen kregen dat we extra spullen voor onze reis moesten kopen, zoals de rioolslang, omdat ze niet met het voertuig waren meegeleverd.
Over het algemeen denken we dat het projectmanagementgedeelte van dit project veel meer organisatie en planning kan gebruiken. We waren erg begripvol tijdens dit proces en waardeerden de donuts bij aankomst. LOL We waardeerden ook de vriendelijkheid van de medewerkers op de ophaallocatie.
We willen ook een speciale shout-out geven aan de WhatsApp-ondersteuning, zij zijn de echte MVP's voor als we onderweg zijn en het is fijn om te weten dat we op hen kunnen vertrouwen.
Het terugbrengen van het voertuig was een verademing. Het proces voelde veel soepeler en gemakkelijker dan 1,2,3. Het personeel was ook vriendelijk op de afleverlocatie. Zie mijn aantekeningen in het bovenstaande gedeelte met suggesties.
Ik wil er ook aan toevoegen dat er in de toekomst een welkomstboekje voor de onboarding aan klanten moet worden verstrekt. We hadden veel vragen tijdens het online inchecken en vonden dat we tijd hadden kunnen besparen als er informatie in een mini-onboardingpamflet zou staan.
In het boek of de e-mail zou bijvoorbeeld het volgende moeten staan:
* inchecken moet voor een bepaalde datum zijn voltooid om te voorkomen dat de prijzen omhooggaan.
* Als klant van de promotie worden dit uw kosten voor extra miles als u overschrijdt
* duidelijk zijn wat er bij de huur is inbegrepen. (Ik heb dit maar één keer gezien en moest altijd terugverwijzen naar de oorspronkelijke e-mail met de aanbetaling om te onthouden wat er was inbegrepen of moest de klantenservice bellen en soms werd er andere informatie verstrekt.)
* gasten eraan herinneren dat als ze 15-30 minuten te laat zijn voor het ophalen van de luchthaven, ze moeten wachten op de volgende geplande shuttle.
Over het algemeen is een beetje consistentie bij het delen van informatie tussen verschillende afdelingen nuttig en stelt het de klant gerust.